Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: asus laptop paar vragen .  (gelezen 1249 keer)

Offline kamelot

• Lid
asus laptop paar vragen .
« Gepost op: 2007/10/07, 20:25:11 »
Beste mensen met de komst van gutsy gibon wil ik gaan kijken of ik mijn nieuwere laptop ook kan laten draaien met ubuntu .
Alleen nu zit ik met een paar vragen .
Ik heb met de verkoper er over gesproken maar die zei dat als ik hem terug breng ter reparatie dan moet vista er weer terug op .
Nu heb ik alleen herstell dvd's van Asus er bij gekregen en vraag mij af of iemand dit al eens eerder heeft gedaan ,
ook vraag ik mijn af of de wirreles lan goed ondersteunt word of het gewoon doet .
Ik weet niet de naam er meer van maar het is geen intel wirreles kaart .
het gaat hier om de Asus F3TC-AP017C laptop.

mvg

kamelot
Humankind cannot gain anything without first giving something in return.
To obtain, something of equal value must be lost

Offline bandit

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/07, 21:22:25 »
dit is nou het voordeel van ubuntu:je kan met de live cd spelen en kijken of alles werkt,zpnder wat te veranderen aan je (oude systeem/windows):0

wat de verkoper zei tov vista ?  ik dacht altijd dat je garantie had op de laptop en niet op het besturings programma!,daarvoor krijg je namelijk de herstel cd`s.
het terug zetten geeft (normaal) geen problemen,alleen in mijn geval zocht hij de 4de partitie,(4de partitie aangemaakt met xp,daarna geen problemen.
ik zou het eens proberen met die cd`s nu nog op vista(dan weet je wat hij nodig heeft)

groetjes
bandit

Offline kamelot

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/08, 13:55:13 »
dankje ga ik zo proberen .

En de reden waarom je vista moet terug zetten is omdat als hij terug gaat kijken ze of de rest nog werkt .
sommige dingen doen het misschien niet onder ubuntu en denken daarom mensen dat hij defect is .
Hun kijken dan in vista of hij het niet doet en als hij het daar het niet in doet dan krijg je een reparatie .
Maar ik ga het nu even proberen dankje voor je antwoord .

Offline kamelot

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/08, 14:21:07 »
Ik heb net even gekeken maar hij vraagt bij mij alleen om of ik windows wil terug zetten en gehele hdd wil gebruiken of dat ik hem in 2 partities wil doen .
Volgens mij heeft hij dan verders niks nodig ik ben niet verder gegaan want dan ben ik al mijn data kwijt maar zou je nog van te voren je partitie moeten formateren ?
wat denken jullie ?

Offline bandit

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/08, 23:43:48 »
formateren hoef niet ,maar als je ubuntu er weer af wil (ik denk het niet)
dan zou ik wel ff de partitie`s verwijderen (hoeft mischien niet ,maar je weet het maar nooit)

groetjes
bandit

veel plezier met ubuntu

Offline kamelot

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/09, 17:42:58 »
Dankje voor je antwoord ik denk ook niet dat ik het er af wil maar als hij terug moet moet ik het wel doen .
Maar ik heb hem al geinstalleerd met een paar kleine probleemtjes .
Maar daar maak ik wel even een ander topic over