Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: compiz fusion en et  (gelezen 1088 keer)

Offline Ivan1986

• Lid
compiz fusion en et
« Gepost op: 2007/09/02, 11:08:41 »
ik heb compiz fusion en enemy teretory samen op mijn pc draaien, maar als ik et open dan is dit doorzichtig... iemand een idee hoe ik dat moet oplossen?????

gegroet Ivan

Offline Soul-Sing

• Lid
compiz fusion en et
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/02, 11:20:57 »
Citaat van: Ivan1986
ik heb compiz fusion en enemy teretory samen op mijn pc draaien, maar als ik et open dan is dit doorzichtig... iemand een idee hoe ik dat moet oplossen?????

gegroet Ivan
jazeker: desktop effects uitschakelen. gaat niet samen met games....

Offline Ivan1986

• Lid
compiz fusion en et
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/02, 12:02:35 »
en wat als ik nu ze al heb opgestart hoe zet ik ze juist af dan.... kan ik dat misschien in een kort scriptje schrijven dan gaat alles automatisch

compiz fusion en et
« Reactie #3 Gepost op: 2007/09/03, 09:40:04 »
#!/bin/sh

# click to start, click to stop

if pidof compiz.real
then
 exec metacity --replace
else
 exec compiz --replace

fi
aub...in een tekstbestand zetten en uitvoerbaar maken (rechtse muisknop -> rechten)...

uitvoeren om te wisselen tussen compiz fusion en metacity...(wel de regel compiz --replace aanpassen naar uw instellingen - emerald etc)

Budi

• Gast
compiz fusion en et
« Reactie #4 Gepost op: 2007/09/12, 20:48:47 »
Bij is er ook op een of andere manier Compiz op mijn comuter gezet. Hoe dat gedaan is weet ik zelf ook niet. (ik vraag me af hoe ik daar van af kom). Maar heb ook beryl en beryl manager erop geinstalleerd. Via Beryl manager kan je dus de grafische schil selecteren. De gewone gnome optie, compiz of Beryl. Dus ik kan hem via die manager uitschakelen.