Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: probleem met minimaliseren  (gelezen 619 keer)

liam

• Gast
probleem met minimaliseren
« Gepost op: 2007/08/31, 18:43:46 »
Ik heb onlangs Ubuntu geïnstalleerd en ben er zeer tevreden over. Alleen heb ik vanmiddag wat zaken veranderd aan het paneel (de bovenbalk) en daarbij waarschijnlijk iets niet goed gedaan. Bij het minimaliseren van een programma verschijnt op de benedenbalk geen aanwijzing dat het programma geopend is. ook alt f10 maximaliseert het programma niet. Alleen met alt-tab kan ik het programma weer tevoorschijn halen. Dit is vrij lastig. Kan iemand mij uitleggen hoe ik na het minimaliseren op de benedenbalk kan zien dat het programma geopend is?
Dank,
Liam

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/31, 18:47:46 »
Heb je misschien per ongeluk je vensterlijst verwijderd uit het paneel? Via je rechtermuisknop op het paneel -> Applet toevoegen kan je het volgens mij weer toevoegen.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

liam

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/31, 21:03:50 »
Bedankt, want dat was inderdaad het geval. Ik de applet weer toegevoegd, alleen verschijnt die nu in mijn bovenbalk. In mijn poging dit te wijzigen heb ik nu de hele bovenbalk verwijderd. Ik heb de bovenbalk inmiddels terug, maar als ik nu een programma aanklik verschijnt het programma drie keer in de bovenbalk. Is er een mogelijkheid om de oorspronkelijke instellingen terug te krijgen?
Alweer dank van deze newbie
Liam