Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ontbrekende plugin inK3b  (gelezen 810 keer)

ontbrekende plugin inK3b
« Gepost op: 2007/08/26, 17:13:05 »
Hay,
ik brand zelden cd's of dvd's maar zojuist startte ik K3b als test en ik krijg volgende foutmelding :
Plugin voor mp3-decodering niet gevonden
K3b kon de plugin voor het decoderen van MP3-bestanden niet vinden. Dit betekent dat u niet in staat zult zijn om audio-cd's te maken van MP3-bestanden. Veel Linux-distributies sluiten geen MP3-ondersteuning bij vanwege juridische redenen.
Oplossing: Om MP3-ondersteuning te activeren, installeer de mp3-decodeerbibliotheek MAD en de K3b MP3-decodeerplugin (die laatste heeft u mogelijk al, maar werkt niet vanwege het ontbreken van libmad). Sommige distributeurs maken het installeren van MP3-ondersteuning mogelijk via een online update-programma.
In synaptic vond ik niet echt iets in die zin - heb backports toegevoegd aan mijn souurces.list en geupdate maar geen echt resultaat. Heeft iemand ervaring met K3b ;)
dierenliefde is onvoorwaardeljk, dierenleed ten zeerste verwerpelijk

Offline Mario

• Lid
ontbrekende plugin inK3b
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/26, 17:18:00 »
met synaptic ontbrekende plugins installeren
zoeken k3b en zoeken in aanbevolen aanvullingen
PC:Intel dual core 6600 2.4Ghz-Abit AB9-nvidia GeForce 9600 GT-
dual-boot : Debian Lenny - Windows 7
Alle beschrijvingen van de werkelijkheid zijn tijdelijke veronderstellingen

ontbrekende plugin inK3b
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/26, 17:25:26 »