Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: videos streamen traag  (gelezen 1161 keer)

Offline Tom4

• Lid
videos streamen traag
« Gepost op: 2007/08/06, 14:02:53 »
hallo ,

Ik ben sinds spaar weken ubuntu gebruiker , en thank god dat ik het heb ontdekt.
Er zijn wel nog paar problemen maar die ligt aan me hardware zelf (900 mhz pc met crappy brol erin) .

Maar ...ik heb beeld en klank en dat is momenteel genoeg tot ik nieuwe laptop kan kope! ik ben geen gamer ofzo dus goeie hardware is niet echt een noodzaak.

Nu is er wel 1 ding waar ik me nog beetje aan stoor : bijna alle streaming sites zoals youtube en dailymotion enzo laden traag.
Ze spelen pas af wanneer ze volledig geladen zijn . Nu , bij filmpjes van pakweg paar minute valt het nog mee , maar aangezien ik de WWE en  NHL volg kan dit bij langere filmpjes best probleem zijn. bij bijvoorbeeld een WWE match van 3 kwartier moet ik soms tot 10 minute wachten eer het afspeelt. En wanneer ik ergens anders op itnernet nog bezig ben kan het soms nog iets langer duren.

Ik gebruik nu xubuntu vanwege men crappy hardware , maar ik had dit probleem ook in ubuntu.

Alvast bedankt voor de hulp.

EDIT : aan de pc zelf ligt het niet denk ik , want bij windows werkt het wel goed. En dat is dus ook nog de enige reden waarom ik af en toe op windows ga.