Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: edgy-pakketten installeren in feisty?  (gelezen 613 keer)

Offline Els

• Lid
edgy-pakketten installeren in feisty?
« Gepost op: 2007/09/20, 21:28:11 »
Ik wil een LAMP server opzetten, met PHP 4 en 5. De php4 pakketten staan op packages.ubuntu.com alleen bij edgy, kan ik die zonder problemen ook in feisty installeren?

Nog een vraag: kan ik ook twee mysql versies installeren, dus mysql-server-4.1 en mysql-server-5.0?

Offline SWAT

• Administrator
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/20, 22:57:38 »
Waarom zou je PHP4 willen, het echt al _oud_ en PHP5 is toch echt de beste (huidige) versie. Hetzelfde verhaal met MySQL (en ja, je moet alleen wel custom ports gebruiken)

Offline Els

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/20, 23:04:52 »
Omdat ik verschillende websites lokaal wil kunnen ontwikkelen, en sommige daarvan zijn nog gehost met PHP 4 en mysql 4. PHP is dacht ik over het algemeen niet zo'n probleem, maar als ik een mysql 5 database dump ga importeren in mysql 4 weet ik niet of ik problemen kan verwachten.

En kun je dat van die custom ports nog wat toelichten?