Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe kan ik anydvd aan de praat krijgen met crossover office Pro 6.0?.  (gelezen 1074 keer)

Offline merijn

• Lid
Hoi,ik heb een vraag.
Ik heb crossover office pro de nieuwste versie geinstalleerd.
Dat is geloof ik versie 6.0 op dit moment.
Mij rest de vraag van hoe ik anydvd clonedvd en clonecd aan de praat kan krijgen met dit programma.
Installeren gaat als een trein van al die progjes,maar uitvoeren niet.
Weet iemand misschien hoe dat dan wel moet?.
Alvast bedankt.

Groetjes,

Merijn

Offline kennywest

• Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
Hoe kan ik anydvd aan de praat krijgen met crossover office Pro 6.0?.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/31, 18:49:24 »
Ik vrees dat deze programma's niet aan de praat te krijgen zijn in Linux. Heb het ook al geprobeerd en ik gebruik de suite nu in een XP virtuele machine (dus XP installeren in een VMWare). Zo kan je de suite wel gebruiken.

Offline merijn

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/31, 19:50:30 »
Dankje,voor je hulp.
misschien staat er wel op google of er misschien toch wel een mogelijkheid bestaat deze progjes aan de praat te krijgen.
Ik heb wel wheels of steel Hauling aan de praat gekregen,ondr crossover office.
Dat spel vraagt best wel redelijk veel grafische cappaciteit van je grafische kaart.

Groetjes

Offline kennywest

• Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/31, 20:41:54 »
Mja, maar die Slysoft suite (CloneDVD, CloneCD, AnyDVD, ...) zit redelijk dicht op de laag die uw hardware aanspreekt en volgens mij wordt deze niet geƫmuleerd door Wine of Crossover Office.
Toch veel succes gewenst en laat iets weten wat de zoektocht oplevert. Ik heb ook deze suite gekocht en het zou leuk zijn deze zonder virtuele XP te laten draaien ;)

Offline merijn

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2007/08/02, 20:13:08 »
Hoi,ik ben er helaas nog niet achter gekomen of er dan toch een mogelijkheid is om anydvd te laten draaien onder crossoveroffice of een ander wine achtig programma.
Misschien dat ik nog niet goed genoeg gezocht heb op het internet.
Mocht ik onverwachts na lang zoeken toch een oplossing vinden dan laat ik je dat natuurlijk even weten,en alle andere forum leden die belangstelling hebben natuurlijk ook, zij  kunnen dan mijn bericht opzoeken.

Groetjes

Offline patrick

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2007/08/02, 20:34:57 »
Misschien is het gemakkelijker om dvdfab decrypter aan de praat te krijgen onder linux. Heb het zelf nog niet in orde gekregen.
Acer desktop met intel E5200 - 4Gb Ram - ATI RADEON HD3450 256Mb - 640Gb HD en 1 van 320 Gb.
Dual boot systeem met Ubuntu 11.04 32Bit en Windows 7 Ultimate 32Bit