Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Songtextenbestand met Timestamp (.lrc)  (gelezen 884 keer)

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
Songtextenbestand met Timestamp (.lrc)
« Gepost op: 2007/07/22, 19:03:32 »
Ik heb al enige tijd een draagbare muziekspeler (Meizu M6), die mp3 en ogg af kan spelen. Maar nu zag ik ook in de handleiding dat je ook de sontext kunt weergeven. Dat gaat d.m.v. .lrc bestanden (Wiki).

Nu zou ik graag een programma/script hebben dat automatisch de songtext met timestamp ophaalt. Ik heb al in synaptic en getdeb gekeken, maar kan daar alleen xmms-singit vinden, maar krijg dat niet werkend.

Ik heb ook nog op google gezocht, maar alleen windows programma's te vinden. Ik heb wel een site gevonden waar je ze kunt downloaden, maar ik kan daar geen script van schrijven.

Weet iemand een oplossing zodat ik gemakkelijk de songtexten op mijn miniplayer krijgt
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline bwman

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/22, 20:10:43 »
in amorak kan jede songtekten ook bekijken terwijl het nummer afspeelt weet niet of je zoiets bedoeld?
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/22, 21:47:44 »
nee, die songteksten zijn overal te downloaden, ik heb er echt een nodig met timetagging
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal