Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E-Mail-notificatie  (gelezen 802 keer)

eikelmuis

• Gast
E-Mail-notificatie
« Gepost op: 2007/07/07, 13:24:06 »
Hallo ,
Ik heb E-mail Notification geinstalleerd en ben het programma aan het configureren geweest maar wat ik ook invul geen icoontje als er mail is .
Wat ik heb gedaan is :

Programma geopend Systeem - Voorkeur - E-mail notificatie  dan krijg je een conf.schermje daar heb ik bij "Algemeen"ingevuld "Toon alle ongelezen e-mail berichten"
Bij "postbuslijst "heb ik niets ingevuld die staat standaart op "Automatische detecteren"
Het is ook mogelijk om Pop3 in tevullen maar dat haalde bij mij niets uit.
Verder heb ik het tabblad "statusicoon " ingevul "overzicht e-mail icoon" standaard
"Actie bij muisklik" controleer op nieuwe e-mailberichten.

Daar na vink in test aan dan doet hij het maar hij reageerd niet bij mail want ik weet dat er mail is binnen gekomen maar doet dus niets.
Of zie ik wat over het hoofd.
Help mij even opweg.

Rob

eikelmuis

• Gast
E-Mail-notificatie
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/07, 17:41:08 »
Het  probleem is opgelost.

Rob62

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
E-Mail-notificatie
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/07, 17:44:18 »
Leuk :)
Mogen we ook weten wat het probleem was?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Cobuntu

• Gast
E-Mail-notificatie
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/07, 18:29:46 »
Inderdaad, dan kunnen we de eerst volgende gebruiker met dit probleem helpen d.m.v dit topic :)

eikelmuis

• Gast
E-Mail-notificatie
« Reactie #4 Gepost op: 2007/07/07, 19:13:24 »
Ja dat mogen jullie weten het is  heel simpel bij het toevoegen van een account moet je in mijn geval een pop3 aanmaken dat had ik dus gedaan en bij gebruikersnaam komt automatisch "rob" te staan maar zo heet mijn accound dus niet en dat heb ik telkens over het hoofd gezien dus heb ik de account naam van mijn provide ingevuld en het werkte.

Rob