Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: updater loopt vast bij java  (gelezen 879 keer)

bobdeboarder

• Gast
updater loopt vast bij java
« Gepost op: 2007/06/21, 22:17:33 »
beste mensen , ik ben ubuntu pas een paar dagen aan het ontdekken met behulp van mr ex (zit ook ergens op dit forum).

nu wou ik reeds frostwire instaleren . deze zegt dat ik ook java moet instaleren , dus ik dat gedaan maar . nu kan ik niks meer updaten omdat hij vast blijft hangen met de java install .

ik krijg dit

http://img526.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukfn5.jpg

ik kan niet op ok duwen ofzo , en hij loopt ook niet echt verder.

kan iemand me misschien hierbij helpen?

bij voorbaat bedankt :)

ps: ik heb ook al bij de zoek functie gekeken en meerdere dingen geprobeerd maar hij komt steeds weer terug op dit java gedoe.

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/21, 22:23:37 »
met tabtoets ok actief maken dan enter.

bobdeboarder

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/21, 22:26:33 »
ik voel me nu dom :P

bobdeboarder

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/21, 23:16:44 »
ok ik kan frostfire nu opstarten maar hij geeft dan gewoon een leeg scherm . ik kan hem ook niet verwijderen bij " software installeren/verwijderen"  iemand die me misschien kan helpen ?

bob

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/22, 08:49:55 »
Citaat van: bobdeboarder
ok ik kan frostfire nu opstarten maar hij geeft dan gewoon een leeg scherm . ik kan hem ook niet verwijderen bij " software installeren/verwijderen"  iemand die me misschien kan helpen ?

bob
gebruik de zoekfunctie op het forum. zoek op: frostwire. en het prog zal het zeker doen!
de kwestie is de juiste sun java actief te maken.