Hoi Allemaal. Na veel ellende inmiddels weer een werkende pc gekregen. Eén van mijn verloren partieties ,xubuntu 22.4, had nog veel data maar moest ik geheel verwijderen om alles weer aan de praat te krijgen. Een jaar geleden had ik netjes een backup gemaakt met Redo en op een losse HD gezet. Ik dacht dus nu die probleemloos terug te kunnen zetten..... ! Na opstarten vanaf de dvd ,kom ik keurig in Redo en kan zo kiezen voor terug zetten. En ook het kiezen van die backup op die losse HD lijkt te lukken. Maaaaaarr......,dan ! Ik had al wel gezien dat die backup ± 140 GB groot is. Maar na het aanklikken van die backup krijg ik tekstblokje te zien met de tekst: "waiting for file selection". Ik dacht dat ik al een file had geselecteerd..?? En je ziet dan een draaiend rondje dat schijnbaar eeuwig blijft gaan. Maar zo zie je dus niets van óf alles goed gaat en ook niet hoever iets loopt en met name, hoe lang het zou kunnen gaan duren. Ik heb het ± 20 minuten laten gaan,maar niets veranderd. Het breekt zo wel je werk-proces. Het kan wel de hele dag duren of zelfs dagen..?? Ben ik te ongeduldig of weet iemand dat Redo er zo ontzettend lang over gaat doen met 140 GB inlezen? Wellicht ieder filetje apart etc? Is het normaal dat dit zo lang gaat duren of is er iets mis met REDO dan wel de PC ? Alvast dank voor wat reacties.
Goese Duikertje