Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: map verzonden berichten in Thunderbird  (gelezen 279 keer)

Offline dickieb

• Lid
map verzonden berichten in Thunderbird
« Gepost op: 2026/04/18, 11:37:20 »
Beste forumleden,

In aanvulling op mijn eerdere bericht: Ik heb de map Verzonden/i] weer gevonden. Deze map zit in Postvak In, in plaats van dat deze in het 'normale' rijtje Postvak In - Concepten - Verzonden - Archieven - Prullenbak staat.

Hoe verplaats ik deze map weer naar de oorspronkelijke plaats, dus in het rijtje Postvak In - Concepten etc?

mijn eerdere bericht

Ik wilde enige mails verplaatsen maar hierbij ging iets mis. Ik ben de map Verzonden berichtenkwijt in mijn e-mailaccount.

Berichten verzenden lukt wel (die komen gewoon bij de ontvanger binnen), maar ik kan dus niet zien welke berichten ik verstuurd heb.

« Laatst bewerkt op: 2026/04/18, 16:00:41 door dickieb »

Re: map verzonden berichten in Thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2026/04/19, 09:54:13 »
Hoe verplaats ik deze map weer naar de oorspronkelijke plaats, dus in het rijtje Postvak In - Concepten etc?

Hallo, volgens mij kun je die map Verzonden, die in je Inmap staat, gewoon verslepen naar de oude/normale positie.

« Reactie #2 Gepost op: 2026/04/19, 14:51:25 »
Heb het als volgt opgelost … als we het over hetzelfde praten ?

Ga naar accountinstellingen >kopieën & mappen > een kopie plaatsen in “ anders “ > postvak  IN > verzonden .

Ietsje duidelijker misschien :
TRIXIE 13_CINNAMON op Asus GL753VD / X751LAB
Firefox ESR / Thunderbird / eID Software / LibreOffice
X751LAB (nr2) / toegewezen aan Wired HP LaserJet Pro M130fw / VueScan
X550LD & K54HR test laptop's

Offline dickieb

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2026/04/19, 18:36:43 »
Dank voor de reacties. Helaas werken de gegeven oplossingen niet.

Bij het verslepen en loslaten van de muis schiet de map weer terug naar de plaats waar ik deze vandaan haalde.

Bij een kopie plaatsen in “ anders “ > postvak  IN > verzonden staat de map nog steeds op dezelfde plaats.

Offline dickieb

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2026/04/21, 16:12:20 »
Het is opgelost: ik heb de back-up teruggezet.