Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ontgrendelen en verifiëren niet mogelijk  (gelezen 11274 keer)

Offline Anna

• Lid
ontgrendelen en verifiëren niet mogelijk
« Gepost op: 2026/02/05, 15:33:25 »
Na jaren chromebook - ben een beetje google moe -ben ik weer in Ubuntu gedoken. Mijn laptop heeft een update naar 24.04 gehad en sindsdien loop ik steeds vast.
Ik wil een gebruiker verwijderen en de knop op beheerder aanzetten. Er wordt gevraagd annuleren of verifiëren en daar gaat het mis. De knop blijft of op annuleren staan of gaat naar verifiëren maar doet dan verder niets.

Wie kan mij helpen? Anna
« Laatst bewerkt op: 2026/02/10, 12:54:35 door Anna »

Offline Anna

• Lid
Re: ontgrendelen en verifiëren niet mogelijk
« Reactie #1 Gepost op: 2026/02/10, 12:55:10 »
Niemand?

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2026/02/11, 16:56:37 »
Moeilijk te zien van hier. Misschien moet je wat meer specifiek stapsgewijs en in detail beschrijven, zodat de stappen kunnen gevolgd worden.

Offline Anna

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2026/02/22, 12:08:59 »
Sorry voor de late reactie.

Ik weet niet wat ik er verder aan kan toevoegen. Ik zit in het venster van gebruikers toevoegen of verwijderen en dan kan ik niet verder zoals beschreven; knop blijft staan of gaat naar verifiëren en daar kan ik ook niet verder. Het is gekomen na het updaten.

Offline M_aD

• Forumteam
« Reactie #4 Gepost op: 2026/02/22, 18:02:11 »
Post eens een screenshot, dan is het wat makkelijker misschien om te helpen.