Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Torrent met Seeders: 6 en Leechers: 5 wil al uur niet starten.  (gelezen 1485 keer)

Offline robert88

• Lid
Wat is hier aan de hand? Een andere torrent download wel, gelijktijdige downloads staat op voldoende dus dat is het niet.
Of kan het dusdannig druk zijn dat ik in een wachtrij staat bij de torrent zelf, of is het een tracker probleem?

Re: Torrent met Seeders: 6 en Leechers: 5 wil al uur niet starten.
« Reactie #1 Gepost op: 2025/11/08, 17:45:12 »
Er is helemaal niets aan de hand en je vragen beginnen een beetje vervelend te worden. Ook al zijn er 6 seerders, wil nog niet zeggen dat ze online zijn en dat het downloaden daarom niet wil starten en dan hangt het er ook nog vanaf vanaf of te torrent hosts probleemloos functioneren wat zeker niet altijd het geval is. Ik maak het mee dat er tientallen seeders zijn en dat het downloaden toch niet wil starten. Een andere bron zoeken doet soms wonderen.
Xubuntu 24.04 LTS

Offline robert88

• Lid
Re: Torrent met Seeders: 6 en Leechers: 5 wil al uur niet starten.
« Reactie #2 Gepost op: 2025/11/09, 00:02:52 »
Als je mijn vragen vervelent vind dan beter niet reageren, don't feed the troll.