Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: compiz dual screen  (gelezen 862 keer)

tuxido_devito

• Gast
compiz dual screen
« Gepost op: 2007/05/30, 18:46:14 »
Bij feisty zit dus, compiz... mooi en lkkr makkelijk maar op edgy had ik beryl geinstalleerd die de mogelijkheid heeft 1 grote kubus te maken met 2 schermen, ik kan dit goed gebruiken aangezien compiz helemaal niets snapt van dual screen... hij tekent 2 kubussen wat ik zowiezo al minder vind maar goed. het erge is dat hij ze ook nog verkeert tekent (hij tekent 8 kanten terwijl er maar 4 zijn) op de "overbodige 4" kanten van de kubussen komt steeds de output van het andere scherm te staan (de desktop die daar op draait) mijn 2 scheremen staan in twinview en ik vroeg mij af

HOE LOS IK DIT OP?

Offline Ruben

• Lid
compiz dual screen
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/30, 18:47:53 »
Compiz uitschakelen en beryl installeren in synaptic is een optie, aangezien je tevreden was met beryl.

tuxido_devito

• Gast
compiz dual screen
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/30, 19:15:08 »
nee dat is geen optie dit heb ik gehad maar ik had last van de bekende memory bug die voor zwarte schermen en troep zorgde...

is compiz dus te redden?

tuxido_devito

• Gast
compiz dual screen
« Reactie #3 Gepost op: 2007/05/31, 14:48:14 »
okay ik heb beryl nu goed maar is er een mogelijkheid die menu effecten die compiz heeft op mn beryl te krijgen (die bouncy menu's)