Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: printer advies  (gelezen 2784 keer)

Offline henkchr

• Lid
printer advies
« Gepost op: 2023/04/24, 14:11:32 »
Heb altijd problemen om af te drukken met alternatieve cardridges met mijn HP officejet 6500A.  (nog met 18.
04.6 LTS) . Of de originele cardridges het wel doen weet ik niet want die gebruik ik nooit)

Kunnen jullie me nog een printer aanraden die ook goed werkt met alternatieve cardridges onder Linux Ubuntu ?

Re: printer advies
« Reactie #1 Gepost op: 2023/04/24, 23:51:37 »
Brother LED printer. Geen gedoe meer met verstopte, uitgedroogde inktcartridges. En Brother is top met Linux.

« Reactie #2 Gepost op: 2023/04/25, 09:01:04 »
kan alleen Oki pritners  aanraden, die prima werken met Linux
nooit met andere printers gewerkt.
Lenovo Thinkpad 530 Edge dualboot win7/Ubuntu 16.04 LTS
Desktop win7, wacht op dualboot met Linux mint

Offline aartje

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2023/04/25, 09:12:54 »
Heb altijd problemen om af te drukken met alternatieve cardridges met mijn HP officejet 6500A.  (nog met 18.
04.6 LTS) . Of de originele cardridges het wel doen weet ik niet want die gebruik ik nooit)

Kunnen jullie me nog een printer aanraden die ook goed werkt met alternatieve cardridges onder Linux Ubuntu ?
Ik heb twee keer een alternatieve toner gekocht, voor een Brother Zw/w Laserprinter en voor een Samsung Laserprinter,
allebei was het prut. Als je een laserprinter neemt, koop dan de originele toner .

Met originele toners heb ik nooit last gehad.