Hoi Spievensterke en Rico70! Bedankt voor jullie reacties. Ja, ik had al Ublock maar dat heeft dus geen invloed. En die link naar I don't care about cookies, is in feite een carte blanche voor alles en iederen om je vol te stoppen met cookies. Je maakt dus een knie-val. Logisch dat als je alles accepteerd je weing "problemen" zult hebben...! Het grappige is dat dit data-grabbing-gedrag juist tegen de wet is...! En al helemaal tgen mijn wil ! En die link naar " invidious naar youtube kijken, dan loop je alle / de meeste shit mis", vind ik veel te "onbekend" of gegarandeerd vanuit het oogpunt van Ubuntu-veiligheid..!
Maar bovenal, die media-giganten hebben hun punt al gemaakt. Ze zijn probleemloos in staat om wanneer ze het maar willen, ons allemaal kunnen blokken van alle streaming / video's ! Dus ook als het zou gaan om actuele, uiterst belangrijke ontwikkelingen, dan zijn ze in staat om zonder veel moeite iedereen te blokken van die info. Met of zonder klikken op knoppen voor acceptatie.....!! Ik vind dat op z'n zachts gezegd; zorgelijk....!! Met name omdat dus ook sites als FrankSpeech en Mewe of Odysee daar ook door worden geblokt. En dat zijn normaal gesproken juist de "vrije" media-oulets...! Zouden geheel los moeten staan van enig vorm van deze invloed...!!! Goed, voor nu is alles dus weer als vanouds. Dus maar wachten tot de volgende graai-greep komt. Groet !