Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: LastPass  (gelezen 888 keer)

Offline rietje

• Lid
LastPass
« Gepost op: 2020/09/30, 16:11:49 »
LastPass zit bij mij op Firefox.
Vroeger kon ik altijd een kopie maken van de opgeslagen accounts met wachtwoorden. (via Accoutopties/Lastpass CSV bestand.
Dit lukt nu niet meer. Firefox opent geen nieuw tabblad, zoals behoort.
Zou Firefox de mogelijkheid uitgeschakeld hebben? Misschien valt er iets in te stellen in About:config ?
Ik weet hier te weinig van.
B.v.d.

Re: LastPass
« Reactie #1 Gepost op: 2020/10/01, 09:27:44 »
Volgens de Lastpass handleiding zit de optie onder Advanced > Export > LastPass CSV File. Anders heb je wellicht pop-ups geblokkeerd in Firefox? about:preferences#privacy en dan onder Toestemmingen.

Offline rietje

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2020/10/01, 10:26:43 »
Inderdaad waren de pop-ups geblokkeerd. Maar ook nu geeft lastpass de csv gegevens niet door  of firefox verwerkt het niet.

Offline rietje

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2020/10/02, 15:30:49 »
Oplossing: Ga in firefox naar about:config
kies:   signon.management.page.fileImport.enabled preference  en zet die op true

Daarna in firefox about:logins, zo kom je in Firefox Lockwise, rechtsboven zijn 3 stippen.Daarop klikken.
Kies Aanmeldingen en exporteren, kies in het popup venster opnieuw Exporteren.
Nu bevind zich in één of andere map (meestal Home/Documenten) het bestand logins.csv. Normaal openen .
Succes ermee.