Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Skype video conference  (gelezen 2818 keer)

Offline rico70

• Lid
Skype video conference
« Gepost op: 2020/04/19, 18:22:16 »
Onze VvE moet binnenkort weer de jaaarlijkse vergadering houden, maar kan wss niet doorgaan ivm Corona. Er is nu het idee geopperd om het dan via Skype te doen. Op zich vind ik dat ok al had ik liever opensource gezien  :rolleyes:

Nu mijn vraag. Als ik Skype installeer met mijn email adres of telefoon nummer, kunnen de andere VvE leden dit dan zien? Er zitten nl een paar leden bij waarvan ik liever niet heb dat ze dat kunnen zien.

Gr. Rico

Re: Skype video conference
« Reactie #1 Gepost op: 2020/04/19, 20:37:12 »
Skype werkt ook via de oude MSN als het goed is. Sinds Skype door msn is gekocht. Je kunt (in elk geval kon) ook inloggen met een hotmail adres.
Als je dat al niet hebt maak je er toch even een aan voor specifiek dit gebeuren.

.. en dan later de mooie reden "nee die email lees ik nooit want dat was alleen en uitsluitend voor de vergadering toen". =D
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline rico70

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2020/04/20, 14:02:07 »
hotmail / outlook adres heb ik niet.
Gewoon dus maar ergens een adres aanmaken waar k zo min mogelijk gegevens hoef achter te laten.
Bedankt.
Gr. Rico

« Reactie #3 Gepost op: 2020/04/21, 00:52:02 »
hotmail / outlook adres heb ik niet.
Gewoon dus maar ergens een adres aanmaken waar k zo min mogelijk gegevens hoef achter te laten.

Of een hotmailtje aanmaken hiervoor en nergens anders. Dan deel je verder ook weinig.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline rico70

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2020/04/21, 10:41:31 »
Mooi, dat kan nog zonder veel info te geven, bedankt
Gr. Rico

« Reactie #5 Gepost op: 2020/04/21, 22:14:03 »
Onze VvE moet binnenkort weer de jaaarlijkse vergadering houden, maar kan wss niet doorgaan ivm Corona. Er is nu het idee geopperd om het dan via Skype te doen. Op zich vind ik dat ok al had ik liever opensource gezien  :rolleyes:

Nu mijn vraag. Als ik Skype installeer met mijn email adres of telefoon nummer, kunnen de andere VvE leden dit dan zien? Er zitten nl een paar leden bij waarvan ik liever niet heb dat ze dat kunnen zien.

Gr. Rico

Is Jitsi geen optie ?  (opensource)
𝕸𝖎𝖘𝖈𝖊𝖗𝖊 𝖚𝖙𝖎𝖑𝖊 𝖉𝖚𝖑𝖈𝖎. (Ter leering ende vermaeck)
𝕹𝖎𝖑 𝖛𝖔𝖑𝖊𝖓𝖙𝖎𝖇𝖚𝖘 𝖆𝖗𝖉𝖚𝖚𝖒. (Niets is moeilijk voor hen die willen)
https://henk.oegema.com  (Op RaspberryPi2)
Registered linux user 520520.  In gebruik: Ubuntu  24.04 Hobby's: Radio Amateur callsign: PA2HO.  Interesses: Raspberry Pi & Arduino & TELLO drone (voor AI)

Offline rico70

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2020/04/21, 22:48:32 »
Zou ik liever doen dan Skype, helaas ga ik daar niet over