Deze situatie heb ik ooit gehad door een nieuwe versie over een bestaande te schrijven. Met een 'schone' installatie komt dit niet voor.
Niet iedereen past dat toe: schone installaties zijn meestal feilloos, maar sommigen verkiezen de opwaardering liever. Ondanks de waarschuwing van het beter niet te doen. Vrijheid, keuze en mogelijkheden ...... voor ieder wat wils.
Maar internet leerde me dat NERGENS een howto te vinden was; ook mijn collega's op AskUbuntu waren verwonderd dat iemand met een 'rare vraag' afkwam voor hulp.
Misschien is in de fase van het opwaarderen "Verwijderen oude pakketten" iets mis gelopen ; althans dat is wat ik vermoed.
Toch heb ik er zelf 3 uren hoofdpijn van gehad om het uiteindelijk gedaan te krijgen. Je zoekt overal waar de lamp helaas niet brandt ..... , en telkens strings schrijven voor 12 kernels is toch .... niet leuk lol
TAGS zoekmotor Forum: onbestaande kernels verwijderen uit Grub/ Grub geeft foute entries , ingangen, meldingen, synaptic ziet kernel niet Grub wel , terminal kan kernel niet verwijderen , rm -rf kan pakketten niet vinden Grub wel , opwaardering oude kernels verwijderen , oude kernels makkelijk verwijderen
[ Scroll even naar boven als je dit stukje leest ]