Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: PDF in Firefox  (gelezen 1320 keer)

Offline johande

• Lid
PDF in Firefox
« Gepost op: 2008/05/19, 13:56:48 »
als ik aanlog op de site van bank X met Firefox (versie3 beta5) vanaf een Linux-computer (8.0.4) zie ik bepaalde iconen niet (om PDF bestandjes te maken van rekeninguittreksels) die ik vroeger wel zag met Internet Explorer - toen ik vanop een windows XP computer aanlogde.

Doe ik iets verkeerd of moet er een zekere plug-in geinstalleerd worden in Firefox?

Tsiburaska

• Gast
PDF in Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/19, 14:07:44 »
PDF word meestal via Open Office geopend en zonder naam bank kan ik niet testen, want als deze niet verplaatst kunnen worden zou deze bank Linux onvriendelijk zijn.

Dus selecteer en probeer te verplaatsen, als ik mail van een bedrijf kreeg moest ik het ook zo doen.

Offline johande

• Lid
PDF in Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/19, 14:27:17 »
Wat er eigelijk gebeurt als je op het icoontje klikt.
er wordt een pdf gemaakt van uitreksels en gevraagd waar die podf mag weggeschreven worden op de computer.

Of je de naam vd bank nu kent of niet... je moet er een account hebben om dit te doen. Dit is prive, dus daarmee kan ik je niet verderhelpen, ook al vindt ik dan geen oplossing.

Offline siegi

• Lid
PDF in Firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/19, 14:28:01 »
pdf's worden echt niet met openoffice geopent hoor.
In gnome met evince, en onder kde dacht met kpdf.

Je kan best de banknaam wel geven anders kunnen we je niet verder helpen. Ik snap eigenlijk zelf niet wat er prive is aan de naam van een bank. Niemand weet wie er achter jouw nickname zit.
Het enige dat we zouden kunnen weten is dat er een ubuntu gebruiker die waarschijnlijk johan heet bij de bank x zit.

Offline Kees3

• Lid
PDF in Firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/19, 14:54:04 »
mail anders met de bank over linux/ff ondersteuning, als het dan wel aan hun site ligt kunnen ze het direct verhelpen.

Tsiburaska

• Gast
PDF in Firefox
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/19, 14:58:41 »
Vele banken gebruiker Linux Servers... en PDF kan ik opslaan en openen in Open Office zonder het te printen en kan zelfs bewerken, ik haal meestal de overbodige logo eraf en maak het kleiner...

Ik weet dat er diverse programmaś zijn waar je PDF kunt maken en die bepalen de juiste oplossing en zonder bank naam kan ik niets betrouwbaar adviseren!

Offline siegi

• Lid
PDF in Firefox
« Reactie #6 Gepost op: 2008/05/19, 15:14:32 »
Ik dacht nogthans dat openoffice alleen naar pdf kon exporteren. maarja doet eigenlijk niet terzake.

Tsiburaska

• Gast
PDF in Firefox
« Reactie #7 Gepost op: 2008/05/19, 16:14:36 »
@siegi, je hebt gelijk met de standaard open office maar ik heb dan ook een andere zie ik, en deze russische zit naast die jij ook hebt en die kan dat inderdaad niet!

Dus ik gebruik meestal de andere en die is voor jullie onleesbaar Russisch..
Sorry.

PDF in Firefox
« Reactie #8 Gepost op: 2008/05/19, 20:11:42 »
Citaat van: Tsiburaska
@siegi, je hebt gelijk met de standaard open office maar ik heb dan ook een andere zie ik, en deze russische zit naast die jij ook hebt en die kan dat inderdaad niet!

Dus ik gebruik meestal de andere en die is voor jullie onleesbaar Russisch..
Sorry.
Hahaha, LOL
Echt strakke actie :-)))

Offline johande

• Lid
PDF in Firefox
« Reactie #9 Gepost op: 2008/05/19, 20:30:38 »
Mijn excuses (rood, rood, rood) maar deze avond werkte alles perfect. ik moet over het pdf-icoontje gezien hebben de vorige keer. Nogmaals Sorry...