Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: foutmeling verzending Evolution  (gelezen 896 keer)

foutmeling verzending Evolution
« Gepost op: 2007/05/15, 10:33:35 »
Ik krijg nog altijd een foutmelding bij het verzenden van mail in Evolution, waarschijnlijk door het overzetten van de oude home map (/home/hartog) naar de nieuwe (/home/wolterkabolter):
Toevoegen aan mbox:/home/hartog/.evolution/mail/local#Outbox/Sent mislukt: Kan map niet verkrijgen: /home/hartog/.evolution/mail/local: Bestand of map bestaat niet
In plaats daarvan toevoegen aan de lokale ‘Verzonden’-map.
Waar kan ik die instellingen van de Sent-map wijzigen?

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/15, 11:13:50 »
Citaat van: wolterkabolter
Ik krijg nog altijd een foutmelding bij het verzenden van mail in Evolution, waarschijnlijk door het overzetten van de oude home map (/home/hartog) naar de nieuwe (/home/wolterkabolter):
Toevoegen aan mbox:/home/hartog/.evolution/mail/local#Outbox/Sent mislukt: Kan map niet verkrijgen: /home/hartog/.evolution/mail/local: Bestand of map bestaat niet
In plaats daarvan toevoegen aan de lokale ‘Verzonden’-map.
Waar kan ik die instellingen van de Sent-map wijzigen?
smtp instelling: is dat wachtwoord beveiligd?

« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/15, 15:32:13 »
Ja, het gaat om een hotmail (pop) account, maar weet niet of het daarmee te maken heeft, of met de bestandsnamen...