Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: update probleem in feisty  (gelezen 740 keer)

morrisk

• Gast
update probleem in feisty
« Gepost op: 2007/05/04, 13:11:13 »
Hallo mensen,
Ik krijg de volgende melding als ik wil updaten in feisty:

Kon de pakketinformatie niet initialiseren
Tijdens het initialiseren van de pakketinformatie ontstond er een onoplosbaar probleem.
Meld deze fout voor het pakket ‘update-manager’ in een foutrapportage en voeg daarbij de volgende foutmelding:

'W:Duplicate sources.list entry http://security.ubuntu.com edgy-security/universe Packages (/var/lib/apt/lists/security.ubuntu.com_ubuntu_dists_edgy-security_universe_binary-i386_Packages), E:Dynamic MMap ran out of room, E:Fout tijdens verwerken van vmware-server (NewVersion1), E:Problem with MergeList /var/lib/apt/lists/archive.canonical.com_ubuntu_dists_feisty-commercial_main_binary-i386_Packages, E:De pakketlijsten of het statusbestand konden of niet ontleed, of niet geopend worden.'

Moet ik Feisty mischien opnieuw installeren of heeft iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt voor jullie inspanning.