Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: YouTube aanbevelingen.  (gelezen 2135 keer)

Offline jos34

• Lid
YouTube aanbevelingen.
« Gepost op: 2015/08/29, 13:40:09 »
Hoe kom je hier vanaf? >:( :( Grrr....

Offline Mikkel

• Lid
Re: YouTube aanbevelingen.
« Reactie #1 Gepost op: 2015/08/29, 14:09:16 »
Misschien handig als je uitlegt waar je het precies over hebt. ;) Wat zijn 'YouTube aanbevelingen' en wanneer zie je die.....?

Offline jos34

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2015/08/29, 15:00:11 »
Direct op de homepage o.a. Aanbevolen, Aanbevolen kanaal voor jou, Nog een keer kijken en Aanbevolen video's voor jou.

Offline niekn

• Lid
    • omega-xis
« Reactie #3 Gepost op: 2015/08/29, 16:09:52 »
Direct op de homepage o.a. Aanbevolen, Aanbevolen kanaal voor jou, Nog een keer kijken en Aanbevolen video's voor jou.

die dingen kijken ook alleen naar de laatste 3 video's in plaats van je gehele geschiedenis.
als ik één muziek-video open dan staat mijn aanbevelingen meteen vol met top-40-hits waar ik niet om heb gevraagd terwijl als dat ding mijn gehele geschiedenis zou meenemen dan zou er misschien nog iets nuttigs uitkomen.

ik heb een keer bekeken wat google voor profiel over mij had opgesteld en er kwam iets uit als:
TV/Films
Opvoeden
Ongewoon
Koken.

google merkte niet op dat alle TV/films die ik kijk anime/japan-gerelateerd waren (vandaar t "ongewoon" label omdat een Nederlander daar gewoonlijk niet op zoekt)
opvoeden stond er omdat ik voor mijn zus dr baby een bedje had gekocht, daardoor bestempelt google mij meteen als ouder....

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #4 Gepost op: 2015/08/29, 18:09:24 »
Aangezien dit een dusdanig non-issue is, heb ik dit topic gesloten. Aanbevolen video's is nu eenmaal een deel van YouTube en daar is niets aan te doen.

Edit: onderstaande met dank aan Vistaus:
Citaat
Met de extensie YouTube Center kun je dat gedeelte weghalen.
« Laatst bewerkt op: 2015/08/29, 20:04:51 door TopGear »