Beste Pjort,
Ik heb zeer veel begrip voor je standpunt en Uw appreciatie voor het werk van EZ, Ik deel volledig Uw mening en waardeer zeker de inspanning van personen die zich vrijwillig inzetten om anderen te helpen ook deze van EZ-man.
Als leek in deze materie, is het zeer goed mogelijk dat ik het probleem 'slecht' aanbreng. Indien een specialist dat niet kan bevragen, zoals U dat hebt gedaan met mijn wifi probleem, dan betekent dit dat de vraag niet is begrepen. Mij dan allerlei opdrachten laten uitvoeren waarvan ikzelf (als leek) vaststel dat dit er niets mee te maken heeft geeft mij het gevoel van 'u verveelt' doe maar iets , en dat vind ik niet aangenaam en geeft uiteindelijk geen oplossing.
Als U mij toestaat tracht ik te herhalen met misschien andere woorden.
ik ben op reis (zie mijn laatste mail) en stel vast dat de medereizigers zonder enig probleem op wifi kunnen en hun mails oproepen en zelfs kunnen surfen. ik wil dat ook kunnen, U hebt daar blijkbaar een eerste deel van opgelost maar blijkbaar moet ik ergens iets meer definiƫren om dat ook te kunnen doen.
Wat ik al ken.....;
wifi met sleutel, dan moet je gewoon het paswoord ingeven en je bent vertrokken. (zelf vastgesteld op de boot in moskow)
wifi zonder sleutel je bent gewoon verbonden, vastgesteld in de luchthavens en sommige restaurants in Sint Petersburg
volgens mij heeft dat dus niets te maken met mijn thuis wifi-netwerk paswoord of welke modem ik daar ook gebruik.
Ik kan het niet duidelijker uitleggen als onkundige hoor.
met vriendelijke groeten
en zonder enige negatieve gevoelens naar EZ, wil dat begrijpen.
met vriendelijke groeten
leo