Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Audioplayer  (gelezen 540 keer)

Offline 123Jan456

• Lid
Audioplayer
« Gepost op: 2015/02/07, 23:12:47 »
Hoe kan ik bij het afspelen van muziek ( mp3 ) zien door welke player de muziek wordt afgespeeld.
Aan het begin van het nummer krijg ik kort het betreffende nummer in beeld met een afbeelding van, denk ik , de player.
Ik weet ook niet hoe ik de player kan pauzeren etc., met andere woorden: hoe krijg ik ook het bedieningspaneel in beeld.
Bij voorbaat dank.

Jan

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Audioplayer
« Reactie #1 Gepost op: 2015/02/07, 23:57:25 »
Rechtsklik muis op mp3-bestand - Openen met.... Dan zie je de standaardspeler.  :)

Re: Audioplayer
« Reactie #2 Gepost op: 2015/02/08, 00:00:01 »
En anders, in het geval je Ubuntu gebruikt (ga ik maar even vanuit aangezien je verder niks vermeldt), kun je evt. ook rechtsbovenin kijken. Daar staat een volumeicoontje; wanneer je daarop klikt, zie je wat je aan het afspelen bent, kun je pauzeren en ook welke speler je nummer aan het afspelen is.