Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: delen van evolution agenda.  (gelezen 899 keer)

Offline Catsquotl

• Lid
delen van evolution agenda.
« Gepost op: 2007/03/21, 22:16:57 »
Hoi,

Wat heb ik nodig om de agenda van een medegebruiker op een local computer te kunnen inzien?
De medegebruiker weet ervan.
Ik zie in evolution wel de optie om je te abboneren op een agenda maar als ik daarop klik gebeurt er niets...

groet Eelco

agresionpower

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/23, 14:04:30 »
zijn het gewoon losse clients of heb je een exchange   server of iets dergelijks?
bij mij op de zaak werken we met microsoft exchange daar moest eerst een machteging gegeven worden.
daarnaast werkt evolution agenda gewoon niet lekker met exchange, daarnaast zijn meerdere mail adressen in evolution en exchange ook niet echt goed werkzaam (in ieder geval niet bij mij)

Offline Catsquotl

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/03/23, 15:02:27 »
2 losse client`s van 2 gebruikers die elkaars agenda willen delen.
Ik denk dat ik een lokale CalDAV server moet installeren, maar kan niet vinden of die beschikbaar zijn voor linux en hoe ik die installeer. Het is niet nodig dat ze via andere computers toegankelijk zijn..