Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Welke "andere" distributie dit voorjaar?  (gelezen 9081 keer)

FrSu

• Gast
Re: Welke "andere" distributie dit voorjaar?
« Reactie #50 Gepost op: 2014/06/16, 11:08:41 »
Dank voor de uitgebreide informatie.

Heb KDE plasma verwijderd via Software, maar het is er nog steeds. :o
Ook een clean actie via Ubuntu Tweak heeft niet geholpen.

Niet erg. Ga later waarschijnlijk Ubuntu Gnome 14.04 toch opnieuw installeren.

Offline Nero

• Lid
« Reactie #51 Gepost op: 2014/06/16, 12:04:01 »
twee, de upgrade vreet dualboot op en is niet meer aan de praat te krijgen.
Zal wel hardware afhankelijk zijn. Op m'n Lenovo Thinkpad Edge werkt dit zonder probleem - in zoverre dat Windows uberhaupt zonder probleem werkt :evil:

Overigens gebruik ik deze Vensters 4x per jaar, enkel voor de upgrade van Garmin GPS. Virtualisatie is mij met USB pass-trough nog niet gelukt. Houdt dan weer in dat ie een godganse dag aan 't updaten is >:(

« Reactie #52 Gepost op: 2014/06/16, 20:46:52 »
De nieuwe Deepin ziet er nog beter uit dan de vorige! Echt eentje om te proberen dit voorjaar :)
http://www.omgubuntu.co.uk/2014/06/deepin-2014-release-candidate-download

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #53 Gepost op: 2014/06/17, 00:46:50 »
De nieuwe Deepin ziet er nog beter uit dan de vorige! Echt eentje om te proberen dit voorjaar :)
http://www.omgubuntu.co.uk/2014/06/deepin-2014-release-candidate-download
Zeker, ben ik met je eens, Deepin is zeer vooruitstrevend.
Maar mijn favoriet blijft Mint 17 Cinnamon   ;)

FrSu

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 2014/07/11, 21:51:40 »
Op zoek naar een snelle en complete distro op de eee van mijn vrouw kwam ik Zorin 9 RC tegen. Aangename verassing. Snel en kan goed overweg met RTL uitzending gemist. Gelijk maar even bij haar geinstalleerd. Werkt super op het eee-tje. ^-^

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #55 Gepost op: 2014/07/11, 22:51:46 »
Op zoek naar een snelle en complete distro op de eee van mijn vrouw kwam ik Zorin 9 RC tegen. Aangename verassing. Snel en kan goed overweg met RTL uitzending gemist. Gelijk maar even bij haar geinstalleerd. Werkt super op het eee-tje. ^-^
Het is ondertussen,  Welke "andere" distributie deze zomer  =D
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Zorin 9, ik heb tot nu toe minder goede ervaring met Zorin, vooral de stabiliteit van deze desktop vond ik het zwakke punt.

FrSu

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 2014/08/11, 19:37:26 »
En? Ik heb zelf nog niks van enige instabiliteit kunnen ontdekken. Heb trouwens de laatste Deepin versie (2014 final) ook even gedownload voor testen op mijn testlaptop.