Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: K3b  (gelezen 1099 keer)

breukkie

• Gast
K3b
« Gepost op: 2007/03/21, 18:52:05 »
Sinds kort ondervind ik problemen met het afspelen van gebrande dvd's met K3B.
Aspelen op de computer gaat gewoon goed.
Echter op de dvd spelers beneden en boven geeft hij een rood driehoekje met error check disk.
Dit met verschillende soorten dvd's.
Het lijkt erop dat K3B tijdens het branden de sessie niet afsluit en daardoor dit probleem onstaat met afspelen.
Ik heb gezocht in de instellingen maar kan nergens aangeven dat hij de sessie na het branden moet afsluiten,heeft iemand een idee?
Ik brand alle dvd's als iso of als img weg.

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
K3b
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/21, 19:10:13 »
brand je de schijfjes op volle snelheid? Zo ja, voortaan beter op halve kracht. Scheelt heel veel brandfouten.

breukkie

• Gast
K3b
« Reactie #2 Gepost op: 2007/03/21, 19:53:21 »
Pjotr,

Ik heb de brandsnelheid op auto staan,daarop kan hij max 8x branden meer kan het schijfje niet aan.
Mn brander kan theoretisch 18 xspeed aan in de praktijk kan ik 16 x branden.
Maar zal het nog eens probleren op lagere snelheid.
Voorheen in edgy eigelijk nooit probs mee gehad, ga erook niet van uit dat het aan Feisty ligt hoor.
En anders maar verwijderen en opnieuw installen misschien dat dat ook nog een optie is
maar ga je tip opvolgen

breukkie

• Gast
K3b
« Reactie #3 Gepost op: 2007/03/21, 20:23:37 »
Pjotr,

Ik heb de brandsnelheid op auto staan,daarop kan hij max 8x branden meer kan het schijfje niet aan.
Mn brander kan theoretisch 18 xspeed aan in de praktijk kan ik 16 x branden.
Maar zal het nog eens probleren op lagere snelheid.
Voorheen in edgy eigelijk nooit probs mee gehad, ga erook niet van uit dat het aan Feisty ligt hoor.
En anders maar verwijderen en opnieuw installen misschien dat dat ook nog een optie is
maar ga je tip opvolgen