Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe "onlangs gesloten tabbladen" in Firefox deactiveren?  (gelezen 749 keer)

Offline plek

• Lid
Hoe "onlangs gesloten tabbladen" in Firefox deactiveren?
« Gepost op: 2014/06/18, 20:17:53 »
Een paar dagen geleden heb ik Ubuntu 14.04 geinstalleerd. In Firefox zit onder Geschiedenis de keuze 'Onlangs gesloten tabbladen'. Waar kan ik inregelen dat dit niet meer wordt bijgehouden?
« Laatst bewerkt op: 2014/06/19, 21:16:37 door plek »

Offline BenMedia

• Lid
    • Ben-Media
Re: Hoe "onlangs gesloten tabbladen" in Firefox deactiveren?
« Reactie #1 Gepost op: 2014/06/18, 20:26:47 »
Volgens mij in Firefox - voorkeuren - privacy. Daar kun je het een en ander instellen.
Leverancier Ubuntu, Xubuntu, Lubuntu en Mint PC's

Offline plek

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2014/06/18, 21:58:38 »
BenMedia, dank voor je antwoord. Natuurlijk heb ik gekeken bij voorkeuren - privacy, maar niets kunnen vinden waar ik het bijhouden van onlangs gesloten tabbladen kan aan- en uitzetten. Misschien dat het kan via about:config, maar daar heb ik geen verstand van, dus daar ga ik niet zomaar in rommelen.

« Reactie #3 Gepost op: 2014/06/18, 22:03:48 »
BenMedia, dank voor je antwoord. Natuurlijk heb ik gekeken bij voorkeuren - privacy, maar niets kunnen vinden waar ik het bijhouden van onlangs gesloten tabbladen kan aan- en uitzetten. Misschien dat het kan via about:config, maar daar heb ik geen verstand van, dus daar ga ik niet zomaar in rommelen.

-Ga naar about:config
-Zoek naar browser.sessionstore.max_tabs_undo
-Verander het cijfer erachter (door te dubbelklikken op browser.sessionstore.max_tabs_undo) in een 0 (het cijfer 'nul' dus)
-Herstart Firefox en nu houdt ie niks meer bij

:)

Offline plek

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2014/06/19, 21:13:58 »
Dank Vistaus, precies wat ik zocht!  :)
Is er overigens een plek in Firefox waar ik dit zelf had kunnen vinden? Onder de help-knop ben ik het niet tegengekomen.

Offline plek

• Lid
Re:
« Reactie #5 Gepost op: 2014/06/19, 21:17:32 »
foutje

Offline plek

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2014/06/20, 20:08:21 »
Femke98, dank je. Ik had wel gezocht, maar duidelijk niet gevonden... :(