Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ervaringen met Dapper Drake  (gelezen 3302 keer)

Ervaringen met Dapper Drake
« Gepost op: 2006/02/23, 17:03:57 »
Ha Ubuntuers,

Hoe zijn de ervaringen met Dapper Drake?

Daarbij denk ik aan:

WPA met Ndiswrapper.

Wat is er op het eerste gezicht verder verbeterd?
Ubuntu gebruiker # 14919

Offline zappa

• Lid
    • http://www.c3c.be
« Reactie #1 Gepost op: 2006/02/23, 17:11:35 »
Hal is iets minder koppig, opstarten is sneller, af en toen een bug in de updates, laatste kernel (die niet werk met wine), herkent eindelijk mijn printer, heb geen wireless, sorry :/

« Reactie #3 Gepost op: 2006/02/23, 22:25:04 »
wpa met ndiswrapper werkt nog net zo goed/slecht als voorheen

De bcm43xx driver is erg instabiel, dus vervanging voor ndiswrapper is het zeker nog niet. Maar verbetering komt eraan.

WPA is nog steeds klieren met configfiles. Support voor wpa is aan network-manager toegevoegd inn Januari maar nog te onaf en te buggy om in Dapper te komen.

`GooZ

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2006/02/24, 16:58:58 »
Zit network-manager nu standaard in Dapper? Ik dacht namelijk van wel, maar ben er niet helemaal zeker van.

wr19026

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 2006/02/24, 18:09:06 »
FireFox is niet echt verbeterd in Flight 4 (en na een update). Ik krijg onderaan het FF scherm de volgende melding:
Ook kan ik niet makkelijk (meer) vinden welke exacte versie ik nu aan 't gebruiken  ben (stond onder iets van About FireFox / Over FireFox meen ik).

`GooZ

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 2006/02/24, 18:27:31 »
Citaat van: Dennis
Nog niet, het plan is van wel, https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-devel/2006-February/015417.html
Hm, gaat dit geen probleem vormen ivm de Feature Freeze, of is dit zo een van die uitzonderingen waarover gesproken wordt? Bedankt voor de info, trouwens.

« Reactie #8 Gepost op: 2006/02/24, 20:31:52 »
Dit is zo'n uitzondering. En die FF fout moet er alweer uit zijn (ding is al geupload, maar waarschijnlijk nog niet in de repos)