Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: weergave website  (gelezen 804 keer)

Offline Dave

  • Lid
weergave website
« Gepost op: 2013/04/22, 17:59:57 »
http://oort.shopacnrep.com/nl_nl/

Had nu wat aparts.
Op een windows pjuter zowel met IE als Firefox(!) kreeg ik internet en telefonie in beeld op die site.
Op Ubuntu zowel met Firefox, Opera als Chromium valt dat weg en de grijze balk en daaronder de vlaggetjes beging gelijk onder het 2e rijtje van 3 opties.
(moeten er dus 7 zijn)

Had dus 2x een mailtje gestuurd met sorry ik zie heel die optie niet en de andere partij snapte niet dat ik zo blind kon zijn tot ik het eens op de pjuter van vrouwlief probeerde  :evil:

Probleem voor mij dan wel opgelost maar tis toch vreemd en voel me wat in m'n kruis getast met m'n gesnoef over Linux  :evil:

Gezien het met Firefox ook weergegeven wordt op die windows machine is het dus ook geen IE only item zoals ik eerst dacht.


Offline Dave

  • Lid
Re: weergave website
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/26, 15:36:15 »
Niemand die wel de 7 opties in beeld krijgt zeker.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: weergave website
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/26, 15:56:55 »
Niemand die wel de 7 opties in beeld krijgt zeker.
Nee. Getest met Win7 en IE/Chrome/Firefox: ik krijg altijd 6 opties. Heeft dus niks met Linux te maken.

Re: weergave website
« Reactie #3 Gepost op: 2013/04/26, 17:10:29 »
De knoppen worden hier in Chrome goed weergegeven, maar er is duidelijk wat mis met de configuratie van het CMS dat ze gebruiken. Zie bijvoorbeeld de contactinformatie.

Offline Dave

  • Lid
Re: weergave website
« Reactie #4 Gepost op: 2013/04/26, 19:37:13 »
Niemand die wel de 7 opties in beeld krijgt zeker.

Nee. Getest met Win7 en IE/Chrome/Firefox: ik krijg altijd 6 opties. Heeft dus niks met Linux te maken.


Jij krijgt zelfs met windows dus slechts die 6 opties in beeld.
Heel apart dit.

ik ga me afvragen of dit misschien met eoa programmaatje gemaakt is...
Want weergeven in het ene wel of niet begrijp ik nog maar nu wordt het toch wel heel onvast ondertussen.