(samenvatting) je loopt windows.... te bashen.... je loopt windows.... te bashen.... je loopt windows.... te bashen
Het zal je wellicht in hoge mate verbazen, maar Windows is op dit forum niet erg populair. Dat heeft er misschien mee te maken, dat het hier een Linuxforum is (zomaar een losse gedachte).
In plaats van constant de rol te kiezen van de kruisridder die met het vurige zwaard des geloofs het smetteloze blazoen van Windows verdedigt, kun je (zoals ik al eerder aanried) voor de verandering ook eens wat opbouwends gaan doen.
Dus niet meer constant allerlei draadjes in Algemeen en Off Topic lopen volplempen, voornamelijk met Windowspropaganda, maar.... mensen gaan helpen met technische Ubuntuproblemen. Of anders op een ander forum gaan posten, waar alleen maar blije mede-Windowsgebruikers zitten. Kun je samen gelukkig zijn.
Sorry maar ik reageer alleen op iemand die onzin loopt te verkopen.
Ik vind dat ondanks dat dit een Linux forum is, het niet nodig is om een ander systeem af te zeiken.
Blijkbaar denk jij daar anders over en vind je gelijk dat als iemand er positief over is, het verheerlijking.
Dat jij een hekel aan Windows hebt is jou probleem maar nog geen rede om het af te zeiken en onzin er over te verspreiden.
Nogal zielig als je een ander systeem moet afzeiken om het systeem waar je zelf voor kiest er zo goed uit te laten komen. Zegt meer iets over jou dan over het systeem.
Nog zieliger is dat je daarna in andere topic's door gaat met aanstellen en in plaats te reageren op het topic je weer onnodige berichten plaatst.
Net een klein kind wat zijn zin niet krijgt.