Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Weer en temperatuur aanduuiding in Gnome 3  (gelezen 723 keer)

Weer en temperatuur aanduuiding in Gnome 3
« Gepost op: 2012/10/17, 17:51:30 »
L.S.

Weet iemand hoe ik in Gnome 3.4 ind e bovenbalk weer de temperatuur en weeraanduiding kan krijgen; ik was hier onder Gnome 2.X nogal aan gehecht.

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline Roc.am

• Lid
Re: Weer en temperatuur aanduuiding in Gnome 3
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/17, 17:57:40 »
Kun je via softweercentrum installeren.
Zoeken op weer

- Roc

« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/17, 18:21:59 »
Ik heb wel 'various applets for the GNOME panel - data files' geïnstalleerd, en daar zou het weer bij moeten zitten, maar weet dus niet hoe deze te activeren
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/17, 20:19:13 »
Dat moet je doen via extensions.gnome.org

« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/17, 22:15:04 »
als ik daar kijk heb ik geen hits op weather, weer of temperature... Zou het een rol kunnen spelen dat ik met Debian werk (zou niet mogen denk ik)

« Reactie #6 Gepost op: 2012/10/17, 23:21:03 »
wil toch niet werken op mijn Debian (7) machine . Ik zal maar wachten op Gnome 3.6, dat zal mogelijk dan wel opgelost zijn. In ieder geval bedankt.

gegroet,
mrt