Als je computer toch traag aanvoelt maar je geheugen is niet vol, de load is normaal en je harde schijf is ook niet continu aan het ratelen, dan zou ik eens kijken naar de videokaart. Mogelijk heb je niet de juiste drivers (of een verkeerde versie, verkeerde instelling, enz.) en staat je systeem daarop te wachten.
Zelf werk ik veel in office. Als het systeemmetertje helemaal rood staat, komt de geopende officetoepassing een kerstboom. Van grijs naar wit en terug. Dat is voor mij een groot probleem. De driver voor mijn Nvidia is door Ubuntu zelf gekozen, daar heb ik niks aan gewijzigd. Maar ik heb Firefox eens opgestart in de terminal en ik ben vervolgens naar Youtube gesurfd. Daarna ben ik naar de online office toepassing van Thinkfree gesurfd en vervolgens heb ik firefox met het kruisje afgesloten. Dit is de output in de terminal:
firefox
Failed to open VDPAU backend libvdpau_nvidia.so: kan gedeeld objectbestand niet openen: Bestand of map bestaat niet
Failed to open VDPAU backend libvdpau_nvidia.so: kan gedeeld objectbestand niet openen: Bestand of map bestaat niet
java.lang.InterruptedException
at java.lang.Object.wait(Native Method)
at sun.plugin2.message.Queue.waitForMessage(Unknown Source)
at sun.plugin2.message.Pipe$1.run(Unknown Source)
at com.sun.deploy.util.Waiter$1.wait(Unknown Source)
at com.sun.deploy.util.Waiter.runAndWait(Unknown Source)
at sun.plugin2.message.Pipe.receive(Unknown Source)
at sun.plugin2.main.server.JVMInstance$WorkerThread.run(Unknown Source)
java.lang.InterruptedException
at java.lang.Object.wait(Native Method)
at sun.plugin2.message.Queue.waitForMessage(Unknown Source)
at sun.plugin2.message.Pipe$2.run(Unknown Source)
at com.sun.deploy.util.Waiter$1.wait(Unknown Source)
at com.sun.deploy.util.Waiter.runAndWait(Unknown Source)
at sun.plugin2.message.Pipe.receive(Unknown Source)
at sun.plugin2.main.server.HeartbeatThread.run(Unknown Source)
NOTE: child process received `Goodbye', closing downIk weet niet of u daar veel mee aankan. Het is slechts een poging om uit de problemen te komen. Bij Youtube gaat de systeembelasting naar 100 % en Thinkfree kan ik niet benutten. Alvast van harte dank om mee te helpen denken!
Kortom....
Kan u die drie puntjes na kortom eens invullen zonder kwetsend of vooringenomen over te komen?
Brother bied in het totaal zelfs 6 pakketten aan om mijn printer apparaat te benutten. Maar zelfs met alle zes de paketten geïnstalleerd wordt mijn printer niet aangesproken. Het lijkt mij hetzelfde poort probleem te zijn zoals ik ervaren heb in Ubuntu 7. Voordat ik ga zoeken om mijn printer werkend te krijgen, moet ik eerst kunnen werken met LO en
Thinkfree.com.