Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: compz uitschakelen  (gelezen 759 keer)

Offline Tom

• Lid
compz uitschakelen
« Gepost op: 2007/11/28, 21:16:17 »

Ik heb gezien dat compiz bij mij ingeschakelt is dat is toch een program voor allerlei effecten dacht ik.
Kan ik dat met een gerust hart uitschakelen aangezien ik totaal geen interesse heb voor allerlei effecten op mijn pc.
Ik zou niet willen dat ik dan misschien iets belangrijks mee uitvink.
Groetjes Tom
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
compz uitschakelen
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/28, 21:31:28 »
Compiz kun je uitzetten bij Systeem -> Voorkeuren -> Uiterlijk  (tabblad Visuele Effecten)
Het verwijderen van compiz is zeker niet noodzakelijk tenzij je hardeschijfruimte te kort komt.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Tom

• Lid
compz uitschakelen
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/28, 21:45:31 »
Citaat van: Ronnie
Compiz kun je uitzetten bij Systeem -> Voorkeuren -> Uiterlijk  (tabblad Visuele Effecten)
Het verwijderen van compiz is zeker niet noodzakelijk tenzij je hardeschijfruimte te kort komt.
Bij uiterlijk stond hij al uitgevinkt was standaard al zo.
Maar ik ben zo wat ik niet nodig heb vliegt eraf blijft mijn HDD  proper of te wel schoon.
Komt wellicht nog uit de windows tijd (lol).
Maar heb nu alles verwijdert qua compiz heb weer iets van 14 mb terug alhoewel mijn hdd groot genoeg is.
Vriendelijk bedankt voor Uw antwoord.
Met Grt Tom.

PS heb alles weer terug gezet ubuntu desktop was weg  en nog meer zaken nu werkt alles weer oke.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.