Ik heb hem op getest en kan ook geen wifi instellingen laten onthouden. Volgens mij heeft dat te maken dat de USB write protected is. Ik heb ergens gelezen hoe je dat uit kan schakelen, maar weet het niet meer. Weet iemand het nog ?
Ook kom ik niet meer uit de full screen mode van firefox (geen F11 en f) iemand een idee ?
Voor de rest supper snel boot-ing !
Groeten van Karel,
Leuk om te lezen dat je enthousiast bent, maar Xpud zit nog in de ontwikkelfase, versie 0.9.2 zegt eigenlijk al genoeg.
Het is de bedoeling dat je een back-up maakt van al je wijzigingen, dat kan in instelligen... back-up/restore en het kan tijdens het afsluiten. De instellingen worden bewaard in een Xxpud.zip bestand, Het is mij opgevallen dat de wi-fi verbinding automatisch wordt hersteld als de besturing al enige tijd draait, handmatig het wachtwoord invoeren gaat overigens wel sneller. Tja, optimaal werkt het allemaal nog niet.
Firefox kan uit de full screen gehaald worden door met je muis naar de rechter bovenhoek te gaan, beetje onduidelijk, zie je daar dan de bekende - blokje en kruisje. Google Chrome had ik ook geprobeerd en het is opmerkelijk hoe snel deze browser start. Verder viel mij op dat wi-fi niet na elke start even snel is, soms zelfs tergend traag, waarschijnlijk ook een kinderziekte.
Ik ben benieuwd naar de ontwikkeling van xpud, het is een razend snel systeem die zelfs op een usb-stick voortreffelijk werkt, de opstarttijd vanaf mijn usb was precies 7s, helaas nu nog met te veel kinderziektes.