Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vertaling Ubuntu Desktop Guide praktisch voltooid  (gelezen 5321 keer)

Offline Parbo

• Vertaalteam
Vertaling Ubuntu Desktop Guide praktisch voltooid
« Gepost op: 2012/01/24, 17:34:13 »
De vertaling van de ingebouwde hulpdocumentatie (Ubuntu Desktop Guide) is vrijwel geheel vertaald en bijgewerkt in Oneiric. Kies in het bureaubladmenu Hulp > Hulpdocumentatie (o.i.d. bij mij is het bureaubladmenu weggetoverd  :|) of klik op het bureaublad op F1. Als dit niet werkt ga je naar Systeeminstellingen > Toetsenbord; klik in het tabblad Sneltoetsen op Starters en daarna op Hulptoepassing starten. Druk hier op de toets F1 om hem toe te wijzen.
Ubuntu Dutch Translators

Re: Vertaling Ubuntu Desktop Guide praktisch voltooid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/24, 23:38:05 »
thanx :D :D
Asus Vivobook Ryzen7   Debian 12 Gnome.

Haastige spoed is alleen maar goed om vlooien te vangen.

« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/25, 20:28:58 »
De Desktop Guide is echt een schitterende verzameling eersteklas instructies voor nieuwe gebruikers, en zou veel intensiever gepromoot moeten worden. Puik werk, Hannie!

« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/27, 20:46:17 »
Dat is prachtig, viel mij ook al op dat hij niet vertaald was en het is een erg leuke kennismaking met de nieuwe desktop. Super werk! 8-)
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu