Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Canonical doet mee aan CES 2012  (gelezen 1717 keer)

Canonical doet mee aan CES 2012
« Gepost op: 2012/01/04, 15:25:10 »
http://www.ubuntuvibes.com/2012/01/last-consumer-electronics-show-ces-for.html

Wow, nou dat is een grote stap om aan zo'n grote show mee te doen en ook met een interessant concept te gaan komen :O Go Canonical! :)

Offline RikRik

• Lid
Re: Canonical doet mee aan CES 2012
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/04, 23:04:40 »
Canonical is toekomst gericht, tablets en smartphone's zijn dingen waar mensen (tegenwoordig) in de toekomst opgewonden van raken  :)

« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/05, 17:55:18 »
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu

« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/05, 23:28:37 »
Als die smartphone er uit komt te zien zoals op het concept dan kan me de prijs niet schelen, ik moet er dan eentje hebben! :)

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #5 Gepost op: 2012/01/06, 08:58:08 »
Als die smartphone er uit komt te zien zoals op het concept dan kan me de prijs niet schelen, ik moet er dan eentje hebben! :)
Inderdaad, Unity lijkt me (met een paar aanpassingen) een heerlijk mobiele grafische schil :) Ook ziet de foon er sexy uit, maar ja, het is niet het officiƫle ontwerp... Prijs kan me wel iets schelen, maar we zullen zien... :)