Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wine, knippen en plakken  (gelezen 569 keer)

bramus

• Gast
Wine, knippen en plakken
« Gepost op: 2011/09/09, 15:19:36 »
Hallo,

ik ben een mac gebruiker en heb onlangs wine geïnstalleerd. Het werkt goed maar ik heb wel een probleempje...

Ik kan niet knippen en plakken van bijvoorbeeld mijn Z schijf naar mijn C schijf. Ik kan kopieren en knippen door rechts te klikken, maar niet plakken. Ook de toetsenbord shortcuts werken niet. Wat wel lukt is knippen en/of kopieren van wine naar mijn bureaublad maar niet omgekeerd...

Kan iemand mij helpen?

Groetjes en alvast bedankt

Re: Wine, knippen en plakken
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/09, 15:51:56 »
Dan zou je toch echt bij het wine forum moet zijn, want je zit hier bij Ubuntu, en niet bij apple ;)
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit