Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Skype gebruiken: zo doe je dat!  (gelezen 7362 keer)

Re: Skype gebruiken: zo doe je dat!
« Reactie #25 Gepost op: 2010/11/20, 13:01:34 »
Zoals ik al zei: het probleem is niet bij alle systemen van toepassing, enkel als je een probleem hebt, kan je de oplossing proberen !
Een trotse linux-beginner!

« Reactie #26 Gepost op: 2011/07/13, 15:05:16 »
Het topic is al ouder, maar actueel voor mij vanwege nieuwe computer en verloren gegane software etc.
Als ik de link naar Skype volg en wil downloaden, krijg ik een popup te zien die zegt dat een 'oudere' versie stabieler is. Is dat zo of niet meer? En welke moet ik dan pakken en waar vandaan?
« Laatst bewerkt op: 2011/07/13, 16:20:34 door Harry07 »
Ik gebruik Xubuntu 20.04.3 LTS op mijn Desktop

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)

« Reactie #27 Gepost op: 2011/07/13, 16:11:00 »
Okay, er is dus kennelijk geen oplossing voor het probleem met Skype bij mij.

Dan maar rigoureus.
Hoe verwijder ik Skype zodat er geen stukjes blijven 'hangen' die een andere installatie van Skype nadelig beïnvloeden?
En waar haal ik de beste versie van/voor Ubuntu? Softwarecentrum? of Synaptic?

http://www.skype.com/intl/en-us/get-skype/on-your-computer/linux/

Dat eerste ben ik zelf ook niet uit :( maar dit is voor mij zelf 1 van de beste skype voor linux.

Tip: Als je software zoek typ daar achter gewoon debian.....heb je een 64 bit syteem typ daar dan ook amd-64 in mee :) ik ben 20 uur bezig geweest om alles te laten werken zoal het hoort te werken :) Had eerst windows 7 dus ik heb echt alles wat ik gebruikte moeten omzetten.

En ja ik ga nog vaak zat op me bek :P maar veel mensen maken linux zo lastig! dat is nergens voor nodig.
Het is niet "lastig", het is anders.

« Reactie #28 Gepost op: 2011/07/13, 16:22:12 »
Okay, er is dus kennelijk geen oplossing voor het probleem met Skype bij mij.

Dan maar rigoureus.
Hoe verwijder ik Skype zodat er geen stukjes blijven 'hangen' die een andere installatie van Skype nadelig beïnvloeden?
En waar haal ik de beste versie van/voor Ubuntu? Softwarecentrum? of Synaptic?

http://www.skype.com/intl/en-us/get-skype/on-your-computer/linux/

Dat eerste ben ik zelf ook niet uit :( maar dit is voor mij zelf 1 van de beste skype voor linux.

Tip: Als je software zoek typ daar achter gewoon debian.....heb je een 64 bit syteem typ daar dan ook amd-64 in mee :) ik ben 20 uur bezig geweest om alles te laten werken zoal het hoort te werken :) Had eerst windows 7 dus ik heb echt alles wat ik gebruikte moeten omzetten.

En ja ik ga nog vaak zat op me bek :P maar veel mensen maken linux zo lastig! dat is nergens voor nodig.
Het is niet "lastig", het is anders.

Dank voor je reactie, maar is n.m.m. geen antwoord op mijn vraag van vandaag ^^^

« Reactie #29 Gepost op: 2011/07/13, 16:26:33 »
In Synaptic zoek je naar skype, je selecteert "volledig verwijderen". Daarnaast kun je de map ~/.skype nog verwijderen.

« Reactie #30 Gepost op: 2011/07/13, 16:34:45 »
In Synaptic zoek je naar skype, je selecteert "volledig verwijderen". Daarnaast kun je de map ~/.skype nog verwijderen.

Skype heb ik er nog niet op, dus ik hoef niets te verwijderen wat niet werkt of zo. Ik pak hem nu wel weer van Synaptic. Ik ga er van uit dat deze de goed werkende moet zijn.