Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten  (gelezen 8071 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #25 Gepost op: 2011/06/26, 23:58:58 »
Als je blijkbaar geeneens vijf voorbeelden kunt noemen, dan stelt het probleem waarschijnlijk getalsmatig geen donder voor. Kortom: er wordt hier moeilijk gedaan ter wille van het moeilijk doen. Zinloze tijdverspilling dus.

Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #26 Gepost op: 2011/06/27, 00:01:03 »
Er valt niet veel te linken, want elk aangepast bericht met "Laat maar" o.i.d. meld ik aan de moderatoren en dan wordt het opgeruimd. Dus op dit moment is er niks van te vinden, tenzij iemand zometeen zo'n aanpassing doet.

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #27 Gepost op: 2011/06/27, 00:02:44 »
Ja natuurlijk Vistaus, kan een moderator dat even bevestigen hier? En dat deze ook daadwerkelijk weggehaald zijn. En misschien even aangeven hoe vaak dat de afgelopen maand ongeveer heeft plaatsgevonden?
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #28 Gepost op: 2011/06/27, 00:03:26 »
Er valt niet veel te linken, want elk aangepast bericht met "Laat maar" o.i.d. meld ik aan de moderatoren en dan wordt het opgeruimd.

Dan wordt het nu dus ook al opgelost. Waar zit het probleem dan?  ???

Ik vind het volstrekte onzin en flauwekul als ik m'n bericht niet meer zou kunnen wijzigen als ik een technische onvolkomenheid constateer (of een mogelijkheid tot verdere verduidelijking), alleen maar omdat sommigen hier blijkbaar vinden dat ik "flink moet zijn" en "moet staan voor wat ik zeg". Wat een nonsens zeg.
« Laatst bewerkt op: 2011/06/27, 00:05:55 door Pjotr »
Houd je Ubuntu gezond: vermijd 10 fatale vergissingen
Twitter: Linuxtip
Engels

Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #29 Gepost op: 2011/06/27, 00:06:17 »
@Stijnen: Tuurlijk zijn ze daadwerkelijk weggehaald, want als ik nadien naar datzelfde topic ga, is zo'n bericht weg. Wie heeft het dan weggehaald, Hans Klok? ???
@Pjotr: +1

DarkEra

  • Gast
Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #30 Gepost op: 2011/06/27, 00:06:49 »
Als je blijkbaar geeneens vijf voorbeelden kunt noemen, dan stelt het probleem waarschijnlijk getalsmatig geen donder voor. Kortom: er wordt hier moeilijk gedaan ter wille van het moeilijk doen. Zinloze tijdverspilling dus.

Net zo'n zinloze tijdsverspilling is deze reactie van jou...knip...

moderator-edit: rest van uitlating verwijderd. Niet voor publicatie vatbaar.


« Laatst bewerkt op: 2011/06/27, 00:32:42 door Prosper »

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #31 Gepost op: 2011/06/27, 00:12:32 »
De gevolgen zijn mijn inziens groter dan het probleem, maar goed als voorbeelden (kortom: feiten) al teveel gevraagd is, dan is het mij geeneens waard om hier nog aan bij te dragen. Succes Maik!
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #32 Gepost op: 2011/06/27, 00:14:43 »
Kunnen we het alsjeblieft wel beleefd houden allemaal ? Het is niet nodig om op de man te spelen...
Persoonlijk stel ik voor dat we dit in het forumteam verder bespreken. Mijn persoonlijke mening over dit onderwerp ga ik daarom ook hier niet posten.

Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

DarkEra

  • Gast
Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #33 Gepost op: 2011/06/27, 00:17:04 »
De gevolgen zijn mijn inziens groter dan het probleem, maar goed als voorbeelden (kortom: feiten) al teveel gevraagd is, dan is het mij geeneens waard om hier nog aan bij te dragen. Succes Maik!


Dus ik moet verplicht hier van jullie met keiharde feiten afkomen? Wat zijn jullie, ...knip...

Als een Admin van het forum al aangeeft erover gedacht te hebben zal er zeker iets zijn. ...re-knip...

moderator-edit: dit waren van die uitspraken waar een mens later spijt van heeft en die hij dan graag nog zou kunnen verwijderen...
« Laatst bewerkt op: 2011/06/27, 00:35:07 door Prosper »

Re: Voorstel m.b.t. aanpassen eigen berichten
« Reactie #34 Gepost op: 2011/06/27, 00:27:35 »
De toon in dit draadje is er nu helemaal over. Daarom sluiten we het maar, dan kan er op een ander moment op een rustige manier over gepraat worden...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...