Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Widgets toevoegen aan Unity  (gelezen 1208 keer)

Offline winboe

  • Lid
Widgets toevoegen aan Unity
« Gepost op: 2011/05/05, 08:50:24 »
Beste Ubuntu gebruikers,

Sinds ik over ben op 11.04 starten mijn screenlets niet meer automatisch op in Unity. Weet iemand hoe ik widgets of screenlets toevoeg aan het desktopscherm van Unity? En hoe deze ook automatisch opstarten?

Bij opstarttoepassingen staat alles aangevinkt.

Re: Widgets toevoegen aan Unity
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/05, 09:19:16 »
Beste Ubuntu gebruikers,

Sinds ik over ben op 11.04 starten mijn screenlets niet meer automatisch op in Unity. Weet iemand hoe ik widgets of screenlets toevoeg aan het desktopscherm van Unity? En hoe deze ook automatisch opstarten?

Bij opstarttoepassingen staat alles aangevinkt.

Kijk hier maar eens http://askubuntu.com/questions/30334/list-of-application-indicators
OS: Ubuntu Gnome 22.04/Xubuntu 22.04; Windows 10 (dualboot) en RPI 2, 3 en 4: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bullseye xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"

Re: Widgets toevoegen aan Unity
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/05, 10:16:34 »
Ik zoek hier ook naar maar het antwoord is Engels en niet geschikt voor mij.
Ronald

Offline vanadium

  • Lid
Re: Widgets toevoegen aan Unity
« Reactie #3 Gepost op: 2011/05/05, 10:19:28 »
Het zou natuurlijk helpen als je een aanduiding geeft over welke screenlets het gaat. De link aangeduid door maasnet gaat over applicatie-indicatoren, en dat is inderdaad iets anders (naast het feit dat nederlandtalige gebruikers hier mogelijk niet mee geholpen zijn).

Offline winboe

  • Lid
Re: Widgets toevoegen aan Unity
« Reactie #4 Gepost op: 2011/05/05, 22:35:55 »
Het gaat om widgets van screenlets zoals clearweather en de clock. Deze staan dan op je desktop weergegeven.