Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [EINDE] Log in probleem: blijft in loop  (gelezen 5346 keer)

Offline Nonito

• Lid
Re: [EINDE] Log in probleem: blijft in loop
« Reactie #25 Gepost op: 2011/04/13, 00:15:07 »
Ik begin nu langzamerhand het spoor een beetje kwijt te raken. In recente antwoorden wordt verwezen naar ervaringen van forumleden en wordt Wubi ten sterkste afgeraden. Om e.e.a. duidelijk te maken wordt er gezegd “BLIJF MET JE FIKKEN AF VAN EEN WUBI !!!”

Als het om de meest laagdrempelige kennismaking met Ubuntu gaat, dan is daar toch de Ubuntu Live CD voor?

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #26 Gepost op: 2011/04/13, 00:25:15 »
Meningen kunnen uiteen lopen. Kies zelf aan welke mening je de meeste waarde hecht. :)

De LiveCD noem ik niet echt een kennismaking, dat is meer wat spelen. Je kunt dan bijvoorbeeld niks erbij installeren.

Echt kennismaken met Ubuntu doe je daarom via een installatie op de harde schijf. Liefst op de gewone manier, dus op een eigen partitie. Maar onder bepaalde omstandigheden is Wubi nog niet zo'n slecht idee. Vind ik.  :)

Offline Nonito

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2011/04/13, 00:50:20 »
Bedankt. Ik ben inderdaad dan ook bezig met een normale installatie.

Offline Felix

• Lid
    • Ubuntu Apeldoorn
« Reactie #28 Gepost op: 2011/04/13, 06:38:18 »
Zal ook nog eens een duit in het zakje proberen te doen ..

Wubi is leuk, als je Ubuntu een keer op een laagdrempelige manier uit wilt proberen, het is niet meer als dat. Wil je serieus met Ubuntu aan de slag dan zul je of een dualboot moeten installeren, of de overstap in zijn geheel maken en Windows vaarwel zeggen :)

En dat Canonical niet meer naar de gemeenschap luistert, dat vindt ik zelf niet eens zo heel gek meer. Ga er maar eens eraan staan, met een gemeenschap die flink groeit, en dus over ó zo veel mensen beschikt die zo allemaal hun wensen hebben en die ook aandragen ..

En tegenwoordig is het helaas zo, dat als je een probleem hebt hoe klein en onbenullig het ook is, je maar eerst voor het gemak eens op internet gaat rond vragen, zonder überhaupt het zelf eerst geprobeerd hebt om het op te lossen, en mocht je je antwoord niet krijgen, dan typ je het gewoon in hoofdletters en misschien met wat gemopper erbij ..
The box said "Requires Windows 95 or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...

if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }[

Ook te volgen via Twitter
Of via Facebook