Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] youtube ineens zwart  (gelezen 1025 keer)

[opgelost] youtube ineens zwart
« Gepost op: 2011/02/23, 22:09:02 »
Gisteren nog uitgebreid (een python tutorial) op youtube ziiten bekijken, vandaag is elk aangeklikt filmpje zwart. Ik heb al de Flash-Aid addon in firefox geinstalleerd en gedraaid, geen affect. Ik wil ook graag deel twee van de tutorial zien ...

ubuntu 10.10 op HP 550 laptop.

Dank voor de aanwijzing ~/.mozilla te verwijderen. Dat hielp. Maar ik heb de map een andere naam gegeven ~/.mozilla.bak en van de bookmarkbackups de laatste weer naar de nieuwe ~/.mozilla/firefox/xxx.default/bookmarkbackups/ gekopieerd. Dan in firefox bij Bookmarks/organize/import and backup deze geactiveerd. Alle bookmarks OK.

« Laatst bewerkt op: 2011/02/23, 22:49:07 door arnoldk »

Offline brent8800

• Lid
Re: youtube ineens zwart
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/23, 22:14:29 »
ik had precies het zelfde vandaag. toen opnieuw opgestart en alles werkte weer.
Ubuntu 14.04 LTS

Offline axelv

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/23, 22:19:24 »
Ik had hetzelfde probleem vandaag, ik heb het opgelost door de map /home/xxx/.mozilla te verwijderen...
Dit verwijderd  alle settings... (spijtig genoeg :| )

Offline brent8800

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/23, 22:20:27 »
ohja. ik heb ook mijn geschiedenis leeg gemaakt maar daar kan het denk ik niet aan liggen.
Ubuntu 14.04 LTS