Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Adobe Acrobatreader heeft lege pulldown-menus  (gelezen 712 keer)

Offline Beun

• Lid
Adobe Acrobatreader heeft lege pulldown-menus
« Gepost op: 2011/01/24, 23:57:30 »
Beste mensen,

Wie, o wie kan mij hiermee helpen...?

Greetz,

Beun

[Moderator-Edit:
Beun, even die HELP weggehaald uit je titel. Dat roepen om help hoeft niet hoor. ]
« Laatst bewerkt op: 2011/01/25, 17:19:10 door heir4c »

Re: HELP!!! Adobe Acrobatreader heeft lege pulldown-menus
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/25, 16:08:57 »
Kan je iets specifieker zijn? Welke versie van Ubuntu gebruik je en heb je de reader via Synaptic of het software centrum geïnstalleerd?
Wat je vast kan doen, open een terminal(onder Hulpmiddelen) en type acroread en geef een ENTER zie je fouten staan, zo ja kan je die hier plaatsen?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Beun

• Lid
Re: HELP!!! Adobe Acrobatreader heeft lege pulldown-menus
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/25, 22:21:22 »
Kan je iets specifieker zijn? Welke versie van Ubuntu gebruik je en heb je de reader via Synaptic of het software centrum geïnstalleerd?
Wat je vast kan doen, open een terminal(onder Hulpmiddelen) en type acroread en geef een ENTER zie je fouten staan, zo ja kan je die hier plaatsen?

Ik gebruik versie 10.10 en heb software centrum gebruikt. Maakt dat het verschil dan?

Re: Adobe Acrobatreader heeft lege pulldown-menus
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/25, 22:47:46 »
Er kan een versie verschil zijn in acrobat reader in Ubuntu 10.10 t.o.v. Ubuntu 10.04, welke ik gebruik.
Maar buiten dat, heb je het al in de terminal opgestart zoals eerder gevraagd? Zie plaatje:

Zoals je ziet zijn er geen foutmeldingen in de terminal en ook de menu's werken.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.