Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]Verzendmap Thunderbird  (gelezen 836 keer)

Offline glupper68

• Lid
[opgelost]Verzendmap Thunderbird
« Gepost op: 2011/01/23, 14:22:52 »
Sinds enige tijd heeft Thunderbird moeite met het kopieeren van verstuurde berichten naar de verzendmap.  Als een bericht is verstuurd, hoe klein dan ook,  blijft hij malen bij het opslaan onder de map verzonden.  De ene keer doet ie het wel, de andere keer een foutmelding dat de server van mijn mailadres neer is gegaan????
Wie weet hoe en of wat?
« Laatst bewerkt op: 2011/01/25, 22:19:44 door glupper68 »
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Re: Verzendmap Thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/23, 18:49:15 »
Gebruik je soms het imap protocol voor dat desbetreffende mail account? De melding lijkt namelijk niet vanuit Ubuntu maar vanuit de mailserver te komen.
Linux op je desktop: Digiplace - http://www.digiplace.nl

Offline glupper68

• Lid
[opgelost} Verzendmap Thunderbird
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/25, 22:19:22 »
Klopt helemaal.  Thunderbird heeft maandenlang een kopie geplaatst in de map verzonden op de webserver.  Resultaat was bijna 5000 mailtjes inde box waardoor de ruimt bij mijn server overvol was en daardoor niet meer functioneerde.
Na een grondige schoonmaakactie via de webmail van mijn server en het weghalen van het vinkje in Thunderbird voor het plaatsen van een kopie in de map verzonden,  is alles nu weer normaal O0
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04