Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST) Minimaliseer, maximaliseer, afsluiten knoppen weg in Firefox  (gelezen 6137 keer)

Offline force317

• Lid
Deze 3 knoppen rechtsboven in mijn Firefox menubalk zijn ineens weg op mijn Ubuntu Netbook.

Heb Firefox al eens geherinstalleerd, maar dit hielp niet.

Alleen in Firefox zijn de knoppen weg. Iemand enig idee hoe je deze herstelt ?
« Laatst bewerkt op: 2011/01/14, 11:25:20 door force317 »
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

Offline HarzG

• Lid
Re: Minimaliseer, maximaliseer, afsluiten knoppen weg in Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/13, 12:53:13 »
Vraag 1: Welke versie van Firefox gebruik je en heb je die op de standaard manier geïnstalleerd (je gebruikt dus geen Firefox 4 beta)?
Vraag 2: Komen de knoppen weer in beeld als je met de rechter muisknop in de bovenste balk van Firefox klikt en daar voor maximaliseren kiest?
Xubuntu 20.04; siduction-15.1.0 Xfce

Offline force317

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/14, 00:55:49 »
De versie is 3.6.13, en met de rechtermuisknop minimaliseren of maximaliseren wordt niet eens als optie aangeboden.
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

Offline heir4c

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/14, 01:00:00 »
Zijn alleen de knoppen weg of de gehele balk?
Klik eens F11 voor fullscreen (volledig scherm) en dan weer op F11 om terug te keren naar de normale grote.
Lost dat iets op?
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #4 Gepost op: 2011/01/14, 08:40:31 »
Zet de desktopeffecten eens uit, dat was bij mij nog wel eens de oorzaak.
Een andere optie is om die even te herstarten:
druk op Alt-F2 en voer compiz --replace uit.

Offline force317

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2011/01/14, 11:24:47 »
De tip over F11 was de goede. Ik had je post nog niet gelezen, heir4c, maar vanmorgen stelde ik vast dat de F11 toets niet meer werkte.

Wilde even naar de Linux Action Show kijken op www.jupiterbroadcasting.com . Echt een aanrader voor Linux fans, en ze hebben daarnaast nog enkele andere leuke castings.

Dan maar volledig scherm gekozen via het menu, toen toonde hij juist een 'gekrompen' niet schermbreed browservenster en wat zie ik,
rechtsboven zijn de drie knoppen terug en F11 werkt ook opnieuw.

Het probleem had dus te maken met de instelling 'volledig scherm' kiezen. De knoppen zijn nu terug en alles werkt weer zoals normaal.

Dit is dus opgelost. Allen bedankt voor de info.