Ik weet niet wat een nattest is, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Losse mp3'tjes downloaden is iets waar bittorrent opzich niet eens zo heel handig voor is, daarvoor kan je beter andere p2p dingen gebruiken (limewire of frostwire bijvoorbeeld). Bittorrent is vooral goed voor grotere bestanden zoals films, software en hele albums (i.p.v. losse tracks).
Ik ga je niet uitleggen hoe je illegale mp3's download, want daar zitten de mods vast niet op te wachten

Het principe blijft overigens hetzelfde ongeacht wat je download. Een korte stap-voor-stap uitleg

1) ga naar een tracker site (mininova.org bijvoorbeeld)
2) zoek wat je zoekt, laten we zeggen de gratis en vrij verspreidbare film ' elephants dream'
http://www.mininova.org/tor/5103373) download het .torrent bestand, sla het op waar je wil (bijvoorbeeld /home/torrents)
4) open nautilus, ga naar waar je het .torrent file hebt opgeslagen en dubbelklik erop
Als het goed is wordt het nu geopent door azureus. Als dat niet zo is, moet je er ff op rechts-klikken en handmatig zorgen dat de torrent door azureus wordt geopend.
Dat is het in 't kort. Heb even snel gegoogled voor je en vond
deze site (engels) waar alles wat je wil weten zo te zien wel in staat. Er zijn waarschijnlijk nog tal van andere (betere) guides te vinden. Google is your friend

[semi offtopic]
Bittornado is best snel

[/semi offtopic]