Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ik wil een mp4 bestand uitvoeren maar met totem mediaplayer doet ie dat neit  (gelezen 1197 keer)

Offline timted3

• Lid
als ik mijn mp4 bestand wil uitvoeren dan doet hij dat niet als hij opend dan speelt hij de heele film stoekend uit beeld voor beeld en het geluid gaat gewoon door wat moet ik hiertegen doen

Heb je al de multimedia geïnstalleerd? http://wiki.ubuntu-nl.org/Multimedia
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline ivo

• Lid
als ik mijn mp4 bestand wil uitvoeren dan doet hij dat niet als hij opend dan speelt hij de heele film stoekend uit beeld voor beeld en het geluid gaat gewoon door wat moet ik hiertegen doen

Heb je smplayer al geprobeerd? Die speelt zowat alles af.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Zou je alsjeblieft duidelijker Nederlands willen schrijven? Ik begrijp er niet zo veel van.

Je bedoelt dat het beeld schokkerig afspeelt?

Offline asphyxia

• Forumteam
Beste timted3,

kijk eerst eens naar de multimedialink van Gijsbert, die is belangrijk.
Mocht je dat al gedaan hebben, dan heb ik niks gezegd  ;)

Probeer je bestand eens met VLC af te spelen, die pakt vrijwel alles.

Kömst dich oet Limburg, jong? Da's mooi, ich oak  ;) 'Stoekelen' is nl. een Limburgse uitdrukking ('schokkerig gaan', even voor de rest. Goed ingeschat, Cumulus007  ;)). Let je wel een beetje op de spelling, dat maakt het makkelijker voor eenieder om te snappen wat je bedoelt. En dat wil je, want je wilt je probleem opgelost hebben ;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]